Help Oekraïne!!!!
Help alsjeblieft!!!
Hoi ik ben Cato ik ben 10 jaar oud ik vind het heel erg wat er in Oekraïne gebeurt en wat ze allemaal hebben verloren of hebben moeten achterlaten. Veel mensen hebben dringend geld nodig en hier bij wil ik ze gaan helpen dus doneer alsjeblieft. Het gedoneerde bedrag zal aan het Rode Kruis worden overgemaakt.
Veel liefs en dank alvast Cato.
Fundraiser organised by:
Cato de Vries
Donations
-
Sascha Rozemeijer €5.00
Super blij met de armbandjes, dank jullie wel! :)
on 4/14/22 -
Remco Verkerke €50.00on 3/29/22
-
Anonymous €5.50on 3/20/22
-
Caroline H €183.00
Opbrengst verkoop cakejes, armbandjes en limonade Vondelpark met Bardot
on 3/16/22 -
Anonymous €5.00on 3/16/22