Help Oekraïne!!!!

Help Oekraïne!!!!

Help alsjeblieft!!!

43 donaties
123%
€ 1.225 van € 1.000 ingezameld

Hoi ik ben Cato ik ben 10 jaar oud ik vind het heel erg wat er in Oekraïne gebeurt en wat ze allemaal hebben verloren of hebben moeten achterlaten. Veel mensen hebben dringend geld nodig en hier bij wil ik ze gaan helpen dus doneer alsjeblieft. Het gedoneerde bedrag zal aan het Rode Kruis worden overgemaakt.

Veel liefs en dank alvast Cato.

op 02-03-2022 gestart
1962x bekeken

Actie georganiseerd door:

Cato de Vries

Cato de Vries

43 donaties
123%
€ 1.225 van € 1.000 ingezameld

Donaties

  • Sascha Rozemeijer € 5,00

    Super blij met de armbandjes, dank jullie wel! :)

    op 14-04-2022
  • Remco Verkerke € 50,00
    op 29-03-2022
  • Anoniem € 5,50
    op 20-03-2022
  • Caroline H € 183,00

    Opbrengst verkoop cakejes, armbandjes en limonade Vondelpark met Bardot

    op 16-03-2022
  • Anoniem € 5,00
    op 16-03-2022
Toon alle donaties
op 02-03-2022 gestart
1962x bekeken