Help Oekraïne!!!!

Help Oekraïne!!!!

Help alsjeblieft!!!

43 dons
123%
1 225 € collectés sur 1 000 €

Hoi ik ben Cato ik ben 10 jaar oud ik vind het heel erg wat er in Oekraïne gebeurt en wat ze allemaal hebben verloren of hebben moeten achterlaten. Veel mensen hebben dringend geld nodig en hier bij wil ik ze gaan helpen dus doneer alsjeblieft. Het gedoneerde bedrag zal aan het Rode Kruis worden overgemaakt.

Veel liefs en dank alvast Cato.

Démarré sur 02/03/2022
Vu 1962x

Campagne organisée par:

Cato de Vries

Cato de Vries

43 dons
123%
1 225 € collectés sur 1 000 €

Dons

  • Sascha Rozemeijer 5,00 €

    Super blij met de armbandjes, dank jullie wel! :)

    sur 14/04/2022
  • Remco Verkerke 50,00 €
    sur 29/03/2022
  • Anonyme 5,50 €
    sur 20/03/2022
  • Caroline H 183,00 €

    Opbrengst verkoop cakejes, armbandjes en limonade Vondelpark met Bardot

    sur 16/03/2022
  • Anonyme 5,00 €
    sur 16/03/2022
Afficher tous les dons
Démarré sur 02/03/2022
Vu 1962x