Uitlaatklep

Uitlaatklep

Wij willen een eftelingabonnement doneren aan iemand die dit als uitlaatklep gebruikt en escalaties daarmee voorkomt.

0 donations
€0 of €400 raised

Donate Be the first to support this fundraiser!

Wij willen iemand een Efteling abo geven zodat hij zich kan ontladen en herpakken. Wanneer hij vastloopt in het dagelijks leven pakte hij de trein en ging zich daar ontladen . Dit voorkwam escalatie thuis en in zijn hoofd. Efteling wilt niet meer per maand maar per jaar factureren en dat kan hij niet missen in 1. Keer. 

Started on 8/29/25
Viewed 104x

Fundraiser organised by:

Ajm Klaassen

Ajm Klaassen

0 donations
€0 of €400 raised

Donate Be the first to support this fundraiser!

Started on 8/29/25
Viewed 104x
 
Other fundraisers in: Wish
Report abuse