Uitlaatklep

Uitlaatklep

Wij willen een eftelingabonnement doneren aan iemand die dit als uitlaatklep gebruikt en escalaties daarmee voorkomt.

0 donaties
€ 0 van € 400 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

Wij willen iemand een Efteling abo geven zodat hij zich kan ontladen en herpakken. Wanneer hij vastloopt in het dagelijks leven pakte hij de trein en ging zich daar ontladen . Dit voorkwam escalatie thuis en in zijn hoofd. Efteling wilt niet meer per maand maar per jaar factureren en dat kan hij niet missen in 1. Keer. 

op 29-08-2025 gestart
104x bekeken

Actie georganiseerd door:

Ajm Klaassen

Ajm Klaassen

0 donaties
€ 0 van € 400 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

op 29-08-2025 gestart
104x bekeken
 
Andere acties in: Wens
Misbruik melden