QR-outfunding voor horeca die niet meewerken aan een QR-samenleving

QR-outfunding voor horeca die niet meewerken aan een QR-samenleving
Daniëlle de Winter

Geen boetes voor horeca die niet meewerken aan apartheid door een coronapas of QR-samenleving. Steun deze helden!

103 donations
17%
€2,510 of €15,000 raised

Sinds 25 september moet in alle horeca, bioscopen, theaters, concertzalen, poppodia en casino’s, en bij festivals, evenementen en professionele wedstrijden een QR-code worden getoond en gescand.

Dit in navolging op nieuwe coronawetgeving van dit kabinet. 

Verschillende horecaondernemers hebben ondertussen al aangegeven NIET mee te willen werken aan de apartheid en polarisatie die een coronapas in de hand werken. ‘Wij gaan geen politieagentje spelen. Wij gaan niet discrimineren aan de deur.’

Waar de een zo meteen een fikse boete riskeert, heeft de ander al besloten zijn deuren te sluiten.

Het is natuurlijk ongekend dat deze helden straks torenhoge boetes moeten betalen, hun zaak moeten sluiten of zelfs hun pensioen op moeten eten.

Ongeacht of je voor of tegen vaccineren bent; deze maatregelen zijn buitenproportioneel, discriminerend en bovendien zinloos. Ook gevaccineerden kunnen het virus bij zich dragen en overbrengen. Een QR-code gaat hier weinig aan veranderen en is louter bedoeld als vaccinatiedrang. Want, waarom zou je wel met z'n allen bovenop elkaar in de rij bij bouwmarkt kunnen staan, maar niet samen in een restaurant kunnen eten? 

Steun horecaondernemers die opkomen voor onze vrijheid. Die niet meewerken aan een samenleving van verdeeldheid en apartheid. Die - anders dan het kabinet - niet doen aan discriminatie op basis van medische status. 

Steun QR-outfunding en doneer! 
Het geld dat u nu niet kunt of wilt uitgeven in de horeca aan dat heerlijke 3-gangendiner; dat rondje in de kroeg; of een fooi aan die aardige serveerster… 

Laten we dit geld samen inzamelen om de ondernemers te steunen die pal staan voor onze vrijheid, maar hiervoor beboet worden door dit kabinet. (Gast)vrijheid heeft helaas een prijs. Laten we die samen betalen.

Geen Coronapas, geen QR-Samenleving!

Updates

  • on 10/7/21

    Beste donateurs, 

    Allereerst wil ik jullie enorm bedanken voor jullie bijdrage(n). Samen hebben we in een week tijd ruim 2300,- opgehaald! 

    Steeds meer mensen spreken zich uit tegen de coronapas. 
    Helaas zijn er in de afgelopen weken ook steeds meer ondernemers die het niet aandurven of toch maar hun zaak hebben gesloten. 

    Ik wil jullie vragen om deze actie te blijven delen in jullie netwerk, of facebook, twitter en andere sociale mediakanalen. 

    Een tweedeling in de samenleving is NIET normaal. 
    Discriminatie op basis van je medische status is ook NIET normaal en moeten we ook nooit normaal gaan vinden.

    Met deze actie maken we niet alleen een vuist tegen de coronapas, maar steunen we de ondernemers die hun rug recht houden en niet meedoen aan een QR-samenleving of Coronapas. 

    In veel steden wordt momenteel nog niet gehandhaafd. Het zal echter niet lang meer duren voordat de eerste boetes worden uitgeschreven. 

    Gastvrijheid heeft helaas een prijs. Laten we die samen betalen!

Started on 9/30/21
Viewed 7997x

Fundraiser organised by:

Daniëlle de Winter

Daniëlle de Winter

103 donations
17%
€2,510 of €15,000 raised

Donations

  • Mariëtte van Eck €10.00
    on 1/27/22
  • Louise Annijas-Wentholt €56.00

    Hoop dat veel meer mensen mee zullen doen!!

    on 11/4/21
  • Anonymous €5.00
    on 10/27/21
  • Anonymous €20.00

    Goede actie

    on 10/15/21
  • Anonymous €25.00
    on 10/10/21
Show all donations
Started on 9/30/21
Viewed 7997x