Nieuwe start, nieuwe pakjes (voltige team 3)
Wij, team 3 van voltigevereniging de wittegheit maken een nieuwe start en daarbij horen nieuwe pakjes!
Afgelopen 2 jaar hebben we als team veel tegenslag gehad. Corona, nieuw paard ( we zijn wel superblij met onze lieve hermes) en veel wisselingen in het team, maar nu zijn we blij met ons 8-en om een nieuwe start te maken. Bij die start horen ook nieuwe pakjes die passen bij ons nieuwe thema “senoritas”! Hiervoor hebben we wat financiële hulp nodig, alle beetjes helpen! Wilt u ons hierin steunen?
Alvast bedankt, iris, tessa, zoe, senne, loeka, lou, merel en carlijn
Fundraiser organised by:
Ingeborg Veldman
Donations
-
Team 6 €10.00
Heel veel succes Senoritas!
on 1/12/22 -
Sylvia Swevels €10.00
Veel succes dames
on 1/12/22 -
Daisy Heuvel €5.00
Heel veel succes lieve syl! ❤ met je mooie team! Trots op jou
on 1/12/22 -
Anonymous €5.00
Go Syl met je mooie team!!! ?? ?
on 1/11/22 -
Anonymous €25.00on 1/11/22