Nieuwe start, nieuwe pakjes (voltige team 3)
Wij, team 3 van voltigevereniging de wittegheit maken een nieuwe start en daarbij horen nieuwe pakjes!
Afgelopen 2 jaar hebben we als team veel tegenslag gehad. Corona, nieuw paard ( we zijn wel superblij met onze lieve hermes) en veel wisselingen in het team, maar nu zijn we blij met ons 8-en om een nieuwe start te maken. Bij die start horen ook nieuwe pakjes die passen bij ons nieuwe thema “senoritas”! Hiervoor hebben we wat financiële hulp nodig, alle beetjes helpen! Wilt u ons hierin steunen?
Alvast bedankt, iris, tessa, zoe, senne, loeka, lou, merel en carlijn
Actie georganiseerd door:
Ingeborg Veldman
Donaties
-
Team 6 € 10,00
Heel veel succes Senoritas!
op 12-01-2022 -
Sylvia Swevels € 10,00
Veel succes dames
op 12-01-2022 -
Daisy Heuvel € 5,00
Heel veel succes lieve syl! ❤ met je mooie team! Trots op jou
op 12-01-2022 -
Anoniem € 5,00
Go Syl met je mooie team!!! ?? ?
op 11-01-2022 -
Anoniem € 25,00op 11-01-2022