Kleine Noxy heeft jullie steun nodig ?

Kleine Noxy heeft jullie steun nodig ?
Annette Biscotti

Noxy werd onder een auto gevonden met complexe breuken aan voor- en achterpoot, hij heeft nog een lange weg te gaan. ?

60 donations
116%
€1,155 of €1,000 raised

Wie helpt Noxy? 
 

(update: Noxy verblijft momenteel bij de Dierenarts vanwege zijn verbrijzeld achterpootje, vochtophoping) 

Effe ter verduidelijking, dit is een grote kost om dit kitten alle kansen te geven. Ons asiel krijgt geen subsidies en moet het doen van donaties dus elk centje telt voor Noxy. 
Indien jullie vragen hebben mogen jullie een mailtje sturen naar: [email protected]

Noxy zijn verhaal ?
 

Hier lig ik dan.. Gelukkig vonden mensen mij onder een auto.. Ik zocht warmte tegen de koude en ik wou schuilen onder de motorkap van een auto.

Ik ben nog maar een kitten van 16 weekjes, en probeerde te overleven want ik hoor niet buiten te zitten.

Waarschijnlijk ben ik meegesleurd en liep ik een hele complexe open breuk op aan mijn voorpootje waardoor het geamputeerd moest worden. Bij de dierenarts werd duidelijk dat ik ook nog eens een verbrijzeld achterpootje heb. Ik heb tal van schaafwondjes en een wondje aan mijn oortje.

Ongelofelijk hoeveel pijn dit kitten heeft moeten lijden. Verschrikkelijk om te weten dat hij nog veel pijn zal hebben bij zijn revalidatie.

We hebben hem Noxy genoemd en asiel Cattaleya zal dit kitten alle kansen geven. Hij wordt nu verzorgd in een pleeggezin. Zijn eerste operatie is achter de rug en zal nu 6 weken bench rust nodig hebben om zijn ander pootje te laten helen en om aan te sterken.

Daarom doen we een warme oproep aan jullie, lieve dierenliefhebbers, volgers, om een centje te storten voor Noxy. We kunnen echt alle hulp gebruiken.

 

??????? ??? ????????? ?? ????? ?? ???? ???? ?????? ?? ?????? ????? ❤️

Started on 2/3/25
Viewed 1043x

Fundraiser organised by:

Annette Biscotti

Annette Biscotti

60 donations
116%
€1,155 of €1,000 raised

Donations

  • Katja Schulz €50.00

    Beterschap van poesen vriendin Mira.

    on 2/28/25
  • Daisy De Keyser €20.00

    Een centje en hart onder de riem voor Noxy. Hopelijk komt alles goed met de kleine schat.

    on 2/16/25
  • Patricia Ozhan €25.00

    Beterschap Noxy

    on 2/9/25
  • Sandra Vermeerbergen €10.00

    Veel beterschap ..en hopelijk nadien een gouden mand

    on 2/6/25
  • Greet Elisa €30.00
    on 2/6/25
Show all donations
Started on 2/3/25
Viewed 1043x
 
Other fundraisers in: Animals
Report abuse