Help de mensen in Cebu city filipijnen
Op 16 dec richte de grootste orkaan van de afgelopen 30 jaar een ravage aan in Cebu city. Geen elektriciteit geen water help
De stad cebu city is hard getroffen, vele huizen onbewoonbaar, geen elektriciteit, (drink)water, alles is schaars. Wij wonen hier en zien de ellende om ons heen. We willen graag mensen helpen met water, eten en eenvoudige middelen om hun huis op te bouwen. In Nederland was er tijdens de vorige ramp veel hulp, nu is er niets.
Fundraiser organised by:
Hans Leenders
Donations
-
Wim hageman €25.00
Succes met de herstel actie!!
on 12/27/21 -
monique leenders €100.00on 12/27/21
-
Wobbe Zwart €25.00on 12/26/21
-
Hans Leenders €100.00on 12/26/21
-
Winniefred Molenaar €25.00
Heel veel succes met het herstel van Cenu❤️
on 12/26/21