Help de mensen in Cebu city filipijnen
Op 16 dec richte de grootste orkaan van de afgelopen 30 jaar een ravage aan in Cebu city. Geen elektriciteit geen water help
De stad cebu city is hard getroffen, vele huizen onbewoonbaar, geen elektriciteit, (drink)water, alles is schaars. Wij wonen hier en zien de ellende om ons heen. We willen graag mensen helpen met water, eten en eenvoudige middelen om hun huis op te bouwen. In Nederland was er tijdens de vorige ramp veel hulp, nu is er niets.
Actie georganiseerd door:
Hans Leenders
Donaties
-
Wim hageman € 25,00
Succes met de herstel actie!!
op 27-12-2021 -
monique leenders € 100,00op 27-12-2021
-
Wobbe Zwart € 25,00op 26-12-2021
-
Hans Leenders € 100,00op 26-12-2021
-
Winniefred Molenaar € 25,00
Heel veel succes met het herstel van Cenu❤️
op 26-12-2021