Vandalisme auto

Vandalisme auto

Vandalisme wagen

9 dons
27%
270 € collectés sur 1 000 €

Hoi iedereen,

Op zondag 20/07/2025 werd mijn wagen 's avonds gevandaliseerd. 2 banden (rechts voor en achter)werden brutaal lek gestoken.

Hierdoor dienen alle 4 de banden vervangen te worden. 

Verder werd de volledige zijkant en achterkant vol gespoten met fluo gele graffitiverf.

Ook zal de graffiti op een correcte manier door een carrossier verwijderd worden. 

de verzekering dekt niet de volledige reparatiekosten. 

Daarom probeer ik mensen te vinden die me misschien financieel een klein beetje op weg kunnen helpen om mijn 3 jarige Chrisje weer veilig op de baan te krijgen. 

Démarré sur 25/07/2025
Vu 3077x

Campagne organisée par:

Marlies Moyaert

Marlies Moyaert

9 dons
27%
270 € collectés sur 1 000 €

Dons

  • Anonyme 90,00 €
    sur 20/01/2026
  • Anonyme 10,00 €
    sur 13/08/2025
  • Anonyme 5,00 €
    sur 08/08/2025
  • Anonyme 100,00 €
    sur 30/07/2025
  • Anonyme 25,00 €
    sur 26/07/2025
Afficher tous les dons
Démarré sur 25/07/2025
Vu 3077x
 
D'autres collectes de fonds dans: Vol / Fraude / Vandalisme
Rapporter un abus