Vandalisme auto

Vandalisme auto

Vandalisme wagen

9 donaties
27%
€ 270 van € 1.000 ingezameld

Hoi iedereen,

Op zondag 20/07/2025 werd mijn wagen 's avonds gevandaliseerd. 2 banden (rechts voor en achter)werden brutaal lek gestoken.

Hierdoor dienen alle 4 de banden vervangen te worden. 

Verder werd de volledige zijkant en achterkant vol gespoten met fluo gele graffitiverf.

Ook zal de graffiti op een correcte manier door een carrossier verwijderd worden. 

de verzekering dekt niet de volledige reparatiekosten. 

Daarom probeer ik mensen te vinden die me misschien financieel een klein beetje op weg kunnen helpen om mijn 3 jarige Chrisje weer veilig op de baan te krijgen. 

op 25-07-2025 gestart
3077x bekeken

Actie georganiseerd door:

Marlies Moyaert

Marlies Moyaert

9 donaties
27%
€ 270 van € 1.000 ingezameld

Donaties

  • Anoniem € 90,00
    op 20-01-2026
  • Anoniem € 10,00
    op 13-08-2025
  • Anoniem € 5,00
    op 08-08-2025
  • Anoniem € 100,00
    op 30-07-2025
  • Anoniem € 25,00
    op 26-07-2025
Toon alle donaties
op 25-07-2025 gestart
3077x bekeken