Stichting De Bereklauw in nood!
Wil je graag dat een gemeenschap zoals "De Bereklauw" blijft bestaan? Dan is nu het moment om een centje bij te dragen.
Door de (nieuwe) normen van de woonagentschap in Vlaanderen, heeft de authentieke gemeenschap “De Bereklauw” veel (verbouwings-) kosten.
"De Bereklauw" is een Eco Village gelegen te Herent. Al vanaf de jaren 80 worden hier mensen opgevangen, die hun draai niet vinden in de maatschappij. Zonder enige vraag achter steun aan de overheid. Als je graag financieel wilt bijdragen, dan kan je hier een storting doen via deze steunactie.
Meer info ivm de stichting: https://debereklauw.be
Alvast bedankt lieve mensen voor je bijdragen ❤️?✨️ And Sharing is Caring ❤️?✨️
Campagne organisée pour:
Stichting De Bereklauw
Campagne organisée par:
Evi Van Corenland
Dons
-
Anonyme 50,00 €sur 08/07/2024
-
Anonyme 100,00 €
proF-iciat ...
sur 25/06/2024 -
Anonyme 30,00 €
Dankjewel Gosse, om te doen wat wij blijkbaar niet kunnen, durven, willen….Alle berekklau… Dankjewel Gosse, om te doen wat wij blijkbaar niet kunnen, durven, willen….Alle berekklauwers veel rust en moed en thuiskomen gewenst x
sur 12/05/2024 -
Anonyme 100,00 €
STEUN
sur 07/05/2024