Stichting De Bereklauw in nood!

Stichting De Bereklauw in nood!

Wil je graag dat een gemeenschap zoals "De Bereklauw" blijft bestaan? Dan is nu het moment om een centje bij te dragen.

4 donaties
€ 280 van € 10.000 ingezameld

Door de (nieuwe) normen van de woonagentschap in Vlaanderen, heeft de authentieke gemeenschap “De Bereklauw” veel (verbouwings-) kosten.

"De Bereklauw" is een Eco Village gelegen te Herent. Al vanaf de jaren 80 worden hier mensen opgevangen, die hun draai niet vinden in de maatschappij. Zonder enige vraag achter steun aan de overheid. Als je graag financieel wilt bijdragen, dan kan je hier een storting doen via deze steunactie.

Meer info ivm de stichting: https://debereklauw.be

Alvast bedankt lieve mensen voor je bijdragen ❤️?✨️ And Sharing is Caring ❤️?✨️

op 16-08-2023 gestart
472x bekeken

Actie georganiseerd voor:

Stichting De Bereklauw

Actie georganiseerd door:

Evi Van Corenland

Evi Van Corenland

4 donaties
€ 280 van € 10.000 ingezameld

Donaties

  • Anoniem € 50,00
    op 08-07-2024
  • Anoniem € 100,00

    proF-iciat ...

    op 25-06-2024
  • Anoniem € 30,00

    Dankjewel Gosse, om te doen wat wij blijkbaar niet kunnen, durven, willen….Alle berekklau… Dankjewel Gosse, om te doen wat wij blijkbaar niet kunnen, durven, willen….Alle berekklauwers veel rust en moed en thuiskomen gewenst x

    op 12-05-2024
  • Anoniem € 100,00

    STEUN

    op 07-05-2024
op 16-08-2023 gestart
472x bekeken