Steun Haarstudio Esther

Steun Haarstudio Esther

Helaas zitten wij al noodgedwongen 8 weken thuis en we zijn er nog niet.. Help jij onze salon?

10 dons
180 € collectés sur 5 000 €

Lieve Klanten,

Helaas zitten wij al sinds half december thuis en het einde is nog steeds niet in zicht.. Wij krijgen weinig tot geen steun van de overheid en dat doet pijn. Ik heb nu 9 jaar geleden een prachtige salon neergezet en we zijn inmiddels uitgegroeid tot een goed lopende salon met heel veel lieve klanten!

Nu waren er meerdere klanten die me wouden steunen middels een geld donatie en dat vinden wij echt super tof! Mocht je ook iets willen doneren dan kan dat via deze site.

Wij zijn dankbaar voor alle steun die wij krijgen :) Dank jullie wel! 

We hopen jullie zo snel mogelijk weer in de salon te mogen begroeten!

 

Liefs Baukje & Janneke & Esther 

Haarstudio Esther

Campagne organisée par:

Esther Sloots

Esther Sloots

10 dons
180 € collectés sur 5 000 €

Dons

  • Wietske Van Dellen 5,00 €
    sur 25/02/2021
  • Sonja Wobbes 20,00 €

    Wij eten geen vlees dus het pakket slaan we over;) Hopelijk mogen jullie snel weer open!

    sur 19/02/2021
  • M. Sibma 20,00 €

    Houd vol en sterkte.

    sur 11/02/2021
  • Angela Bouwmeester 15,00 €

    Ik lust geen kaas, maar als je ooit een chocoladetas samenstelt sta ik vooraan ;-). Hopel… Ik lust geen kaas, maar als je ooit een chocoladetas samenstelt sta ik vooraan ;-). Hopelijk tot snel!!

    sur 10/02/2021
  • Titia De wal 25,00 €

    Alle sterkte toegewenst en ondanks alles positief blijven

    sur 10/02/2021
Afficher tous les dons