Steun Haarstudio Esther
Helaas zitten wij al noodgedwongen 8 weken thuis en we zijn er nog niet.. Help jij onze salon?
Lieve Klanten,
Helaas zitten wij al sinds half december thuis en het einde is nog steeds niet in zicht.. Wij krijgen weinig tot geen steun van de overheid en dat doet pijn. Ik heb nu 9 jaar geleden een prachtige salon neergezet en we zijn inmiddels uitgegroeid tot een goed lopende salon met heel veel lieve klanten!
Nu waren er meerdere klanten die me wouden steunen middels een geld donatie en dat vinden wij echt super tof! Mocht je ook iets willen doneren dan kan dat via deze site.
Wij zijn dankbaar voor alle steun die wij krijgen :) Dank jullie wel!
We hopen jullie zo snel mogelijk weer in de salon te mogen begroeten!
Liefs Baukje & Janneke & Esther
Haarstudio Esther
Actie georganiseerd door:
Esther Sloots
Donaties
-
Wietske Van Dellen € 5,00op 25-02-2021
-
Sonja Wobbes € 20,00
Wij eten geen vlees dus het pakket slaan we over;) Hopelijk mogen jullie snel weer open!
op 19-02-2021 -
M. Sibma € 20,00
Houd vol en sterkte.
op 11-02-2021 -
Angela Bouwmeester € 15,00
Ik lust geen kaas, maar als je ooit een chocoladetas samenstelt sta ik vooraan ;-). Hopel… Ik lust geen kaas, maar als je ooit een chocoladetas samenstelt sta ik vooraan ;-). Hopelijk tot snel!!
op 10-02-2021 -
Titia De wal € 25,00
Alle sterkte toegewenst en ondanks alles positief blijven
op 10-02-2021