Mxgrietje-mxpics 2026
Motocrossfotografie
In 2026 zal ik weer aanwezig zijn op alle JMS - VLM wedstrijden , maar ook daarbuiten om jullie weer onvergetelijke herinneringen te geven voor het leven !
Net als motocross zelf moet de camera ook geregeld onderhouden worden , zeker met stof en slijk .
in plaats van een eetfestijn start ik dit jaar ook weer opnieuw “vrijwillig“ deze actie op om mij hierin te ondersteunen !
Om 1 dagje fotografie in kaart te brengen . We rijden 2 dagen op en af , waar ik dan probeer ( niet altijd mogelijk ) elke reeks fotootjes te nemen. Als er iemand eens niet tussen staat een week is dat nooit doelbewust ! Bij het thuiskomen , ben ik nog tenminste 3 uurtjes bezig om alles na te kijken en netjes te maken ! Ook het programma waar ik de foto‘s die extra touch geef , kost maandelijks geld . Daarom nogmaals vrijblijvend deze actie , het heeft me vorig jaar echt geholpen om alles goed te onderhouden , bedankt aanbiedereen
Campagne organisée par:
Grietje Van Gorp
Dons
-
Geert Mans 20,00 €
Bedankt voor de mooie foto's van Jayce en Jaycie
sur 05/05/2026 -
Frank Verdrengh 50,00 €
Bedankt voor de wekelijkse superpics! #128OlafVerdrengh
sur 04/05/2026 -
Eric Grispen 100,00 €
Super bedankt voor alle mooie herinneringen de afgelopen jaren 🙏 Eric en Kyro #25
sur 04/05/2026 -
Tamara Huijbregts 20,00 €
Bedankt voor de mooie foto's ieder weekend! Dames #290
sur 26/04/2026 -
Gpl Team Lupo 50,00 €
Bedankt voor de mooie foto’s van Levi en Siebe
sur 21/04/2026