Mxgrietje-mxpics 2026
Motocrossfotografie
In 2026 zal ik weer aanwezig zijn op alle JMS - VLM wedstrijden , maar ook daarbuiten om jullie weer onvergetelijke herinneringen te geven voor het leven !
Net als motocross zelf moet de camera ook geregeld onderhouden worden , zeker met stof en slijk .
in plaats van een eetfestijn start ik dit jaar ook weer opnieuw “vrijwillig“ deze actie op om mij hierin te ondersteunen !
Om 1 dagje fotografie in kaart te brengen . We rijden 2 dagen op en af , waar ik dan probeer ( niet altijd mogelijk ) elke reeks fotootjes te nemen. Als er iemand eens niet tussen staat een week is dat nooit doelbewust ! Bij het thuiskomen , ben ik nog tenminste 3 uurtjes bezig om alles na te kijken en netjes te maken ! Ook het programma waar ik de foto‘s die extra touch geef , kost maandelijks geld . Daarom nogmaals vrijblijvend deze actie , het heeft me vorig jaar echt geholpen om alles goed te onderhouden , bedankt aanbiedereen
Actie georganiseerd door:
Grietje Van Gorp
Donaties
-
Geert Mans € 20,00
Bedankt voor de mooie foto's van Jayce en Jaycie
op 05-05-2026 -
Frank Verdrengh € 50,00
Bedankt voor de wekelijkse superpics! #128OlafVerdrengh
op 04-05-2026 -
Eric Grispen € 100,00
Super bedankt voor alle mooie herinneringen de afgelopen jaren 🙏 Eric en Kyro #25
op 04-05-2026 -
Tamara Huijbregts € 20,00
Bedankt voor de mooie foto's ieder weekend! Dames #290
op 26-04-2026 -
Gpl Team Lupo € 50,00
Bedankt voor de mooie foto’s van Levi en Siebe
op 21-04-2026