Mxgrietje-mxpics 2026

Mxgrietje-mxpics 2026
Grietje Van Gorp

Motocrossfotografie

77 donaties
55%
€ 2.180 van € 4.000 ingezameld

In 2026 zal ik weer aanwezig zijn op alle JMS - VLM wedstrijden , maar ook daarbuiten om jullie weer onvergetelijke herinneringen te geven voor het leven ! 
Net als motocross zelf moet de camera ook geregeld onderhouden worden , zeker met stof en slijk . 
in plaats van een eetfestijn start ik dit jaar ook weer opnieuw “vrijwillig“ deze actie op om mij hierin te ondersteunen !  
Om 1 dagje fotografie in kaart te brengen . We rijden 2 dagen op en af , waar ik dan probeer ( niet altijd mogelijk ) elke reeks fotootjes te nemen. Als er iemand eens niet tussen staat een week is dat nooit doelbewust ! Bij het thuiskomen , ben ik nog tenminste 3 uurtjes bezig om alles na te kijken en netjes te maken ! Ook het programma waar ik de foto‘s die extra touch geef , kost maandelijks geld . Daarom nogmaals vrijblijvend deze actie , het heeft me vorig jaar echt geholpen om alles goed te onderhouden , bedankt aanbiedereen 

op 08-04-2026 gestart
1439x bekeken

Actie georganiseerd door:

Grietje Van Gorp

Grietje Van Gorp

77 donaties
55%
€ 2.180 van € 4.000 ingezameld

Donaties

  • Geert Mans € 20,00

    Bedankt voor de mooie foto's van Jayce en Jaycie

    op 05-05-2026
  • Frank Verdrengh € 50,00

    Bedankt voor de wekelijkse superpics! #128OlafVerdrengh

    op 04-05-2026
  • Eric Grispen € 100,00

    Super bedankt voor alle mooie herinneringen de afgelopen jaren 🙏 Eric en Kyro #25

    op 04-05-2026
  • Tamara Huijbregts € 20,00

    Bedankt voor de mooie foto's ieder weekend! Dames #290

    op 26-04-2026
  • Gpl Team Lupo € 50,00

    Bedankt voor de mooie foto’s van Levi en Siebe

    op 21-04-2026
Toon alle donaties
op 08-04-2026 gestart
1439x bekeken