Inloopbad voor veel pijn te verlichten
Goedendag, Ik ben al vele jaren een MS patiënt en hierdoor heb ik 24/7 hoge pijnen.
1 don
0 € collectés sur 6 000 €
Soyez les premiers à soutenir cette campagne !
Door al de jaren heb ik alles geprobeerd om te zorgen dat mijn pijnen minder werden. Helaas heeft dit niet mogen baten. Maar ook door mijn ziekte MS. En dit heeft financieel gekost. En de WMO wil niet helpen. Ik hoop dat u mij wil helpen. Alvast bedankt namens mij
Démarré sur 03/10/2025
Vu 47x
Campagne organisée par:
Alida Stolker
1 don
0 € collectés sur 6 000 €
Soyez les premiers à soutenir cette campagne !
Démarré sur 03/10/2025
Vu 47x