Inloopbad voor veel pijn te verlichten

Inloopbad  voor  veel pijn te verlichten
Alida Stolker

Goedendag, Ik ben al vele jaren een MS patiënt en hierdoor heb ik 24/7 hoge pijnen.

0 donaties
€ 0 van € 6.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

Door al de jaren heb ik alles geprobeerd om te zorgen dat mijn pijnen minder werden. Helaas heeft dit niet mogen baten. Maar ook door mijn ziekte MS. En dit heeft financieel gekost. En de WMO wil niet helpen. Ik hoop dat u mij wil helpen. Alvast bedankt namens mij

op 03-10-2025 gestart
47x bekeken

Actie georganiseerd door:

Alida Stolker

Alida Stolker

0 donaties
€ 0 van € 6.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

op 03-10-2025 gestart
47x bekeken
 
Andere acties in: Zorg Wonen Wens
Misbruik melden