Inloopbad voor veel pijn te verlichten
Goedendag, Ik ben al vele jaren een MS patiënt en hierdoor heb ik 24/7 hoge pijnen.
0 donaties
€ 0 van € 6.000 ingezameld
Wees de eerste om deze actie te steunen!
Door al de jaren heb ik alles geprobeerd om te zorgen dat mijn pijnen minder werden. Helaas heeft dit niet mogen baten. Maar ook door mijn ziekte MS. En dit heeft financieel gekost. En de WMO wil niet helpen. Ik hoop dat u mij wil helpen. Alvast bedankt namens mij
op 03-10-2025 gestart
47x bekeken
Actie georganiseerd door:
Alida Stolker
0 donaties
€ 0 van € 6.000 ingezameld
Wees de eerste om deze actie te steunen!
op 03-10-2025 gestart
47x bekeken