Daguitstap met 2 zoontjes

Daguitstap met 2 zoontjes

Hallo allemaal. Ik ben een alleenstaande mama van 2 jongens van 5 en 6 jaar. Ik zou graag een daguitstap met hen maken

1 don
0 € collectés sur 300 €

Faire un don Soyez les premiers à soutenir cette campagne !

Ik ben een alleenstaande mama van 2 jongens van 5 en 6 jaar. Ik zou graag een daguitstap met hen maken.

Ik zit in schuldbemiddeling. en heb hoge afbetalingen lopen. zo blijft er geen geld over voor eten , naft of leuke dingen te doen. 
via deze weg zou ik toch graag in de vakantie nog een leuke daguitstap maken met mijn 2 zoontjes. 
 

alvast bedankt allemaal! 

Démarré sur 09/08/2025
Vu 147x

Campagne organisée par:

Natasja Huysmans

Natasja Huysmans

1 don
0 € collectés sur 300 €

Faire un don Soyez les premiers à soutenir cette campagne !

Démarré sur 09/08/2025
Vu 147x