Daguitstap met 2 zoontjes

Daguitstap met 2 zoontjes

Hallo allemaal. Ik ben een alleenstaande mama van 2 jongens van 5 en 6 jaar. Ik zou graag een daguitstap met hen maken

0 donaties
€ 0 van € 300 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

Ik ben een alleenstaande mama van 2 jongens van 5 en 6 jaar. Ik zou graag een daguitstap met hen maken.

Ik zit in schuldbemiddeling. en heb hoge afbetalingen lopen. zo blijft er geen geld over voor eten , naft of leuke dingen te doen. 
via deze weg zou ik toch graag in de vakantie nog een leuke daguitstap maken met mijn 2 zoontjes. 
 

alvast bedankt allemaal! 

op 09-08-2025 gestart
147x bekeken

Actie georganiseerd door:

Natasja Huysmans

Natasja Huysmans

0 donaties
€ 0 van € 300 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

op 09-08-2025 gestart
147x bekeken