Fietsen voor de Nederlandse vereniging voor autisme
Zoveel mogelijk km's in 1 week voor zoveel mogelijk geld!
Ik ga een week lang zo veel mogelijk km's fietsen om geld op te halen voor de Nederlandse vereniging voor autisme. Ik heb zelf autisme en vind de NVA dus een hele belangrijke organisatie. Zij doorbreken o.a. het autismetaboe.
Updates
-
op 12-04-2021
Totaal: 257km
-
op 12-04-2021
DAG 2
60km met veel wind en een koude douche!
-
op 10-04-2021
DAG 1
De eerste 55km's zijn een feit!
Maandag dag 2
Actie georganiseerd voor:
NVA (Nederlandse Vereniging voor Autisme)
Actie georganiseerd door:
Lara Langendijk
Donaties
-
Karlijn Roos € 5,00
Goed bezig meid!
op 23-04-2021 -
Marieke vd Bergh € 15,00
Diepe buiging Lara
op 22-04-2021 -
Anoniem € 20,00op 17-04-2021
-
Michel € 10,00
Ter ere van je laatste etappe nog een donatie. Heel goed dat je het nu al de hele week vo… Ter ere van je laatste etappe nog een donatie. Heel goed dat je het nu al de hele week volhoudt, wat doorzettingsvermogen!
op 17-04-2021 -
Lara Langendijk € 25,00
€1300,-! Mooi rond getal! Op naar de €1400!
op 14-04-2021