Steun Café Bij Dennis tijdens de corona
Hopelijk mogen we snel weer . Maar ik hoop ook dat we het allemaal volhouden. Elke euro helpt me enorm. Alvast bedankt. Xx
Wat een rot tijd. Graag zou ik als ik weer mag er weer voor jullie zijn. Elke hulp is daarom welkom. Alvast bedankt
Fundraiser organised for:
Café Bij Dennis
Fundraiser organised by:
Dennis Vijfeijken
Donations
-
Anonymous €20.00on 3/24/21
-
Richard Verdaas €10.00
Succes.
on 3/23/21 -
Ries Mol €25.00
Hou je taai!
on 3/23/21 -
Anonymous €25.00on 3/22/21
-
Aschwin De klein €20.00on 3/22/21