OPERATIE OLEK (dobermann)

OPERATIE OLEK (dobermann)
Dominique Strobbe

Wie wil er een beetje helpen voor de spoedoperatie van Olek? de hond van mijn dochter.

6 donations
€200 of €2,000 raised

Hallo,

 

Mijn naam is OLEK, ik ben een knappe Doberman van 8jaar oud.

Vrijdag 7juli had ik echter pech en heb ik een maagkanteling gehad.

Daar de alertheid van mijn baasje en de snelle reactie om met mij naar de spoed te rijden (AniCura dierenkliniek st.jan te Brasschaat) heb ik het overleefd. Ik ben onmiddellijk geopereerd en ben 24u op de spoed gebleven omdat ik aan een zijden draadje hing, maar ik ben sterk en dapper en ben er doorgekomen. Ik heb nog wel extra nazorg nodig, ook voor mijn hart dat fel tekeer ging, dus de onkosten lopen hoog op voor mijn baasje. Het gaat nu al over meer dan 2000€. (update 12/7) kosten gaan richting 3000€

Daarom vraag ik aan iedereen die dat wil een kleine bijdrage te doen voor mijn gezondheid en voor de portemonnee van mijn baasje, zodat zij mijn zorgen verder kan betalen. Wij zijn jullie daarvoor enorm dankbaar. 

WOEF … OLEK en JOYCE

Started on 7/11/23
Viewed 578x

Fundraiser organised by:

Dominique Strobbe

Dominique Strobbe

6 donations
€200 of €2,000 raised

Donations

  • Sam Baecker €50.00
    on 7/14/23
  • suzy sauvillers €25.00

    voor een wonder.

    on 7/12/23
  • Sandra Vermylen €50.00

    ♥️

    on 7/11/23
  • Brigitte Wouters €30.00

    Veel beterschap voor Olek ?

    on 7/11/23
  • Anonymous €25.00
    on 7/11/23
Show all donations
Started on 7/11/23
Viewed 578x
 
Other fundraisers in: Help
Report abuse