Fietsen opbouw
Ik maak fietsen als kunst . Ieder jaar maak ik er nieuwe
Nu is dat mijn 10 de fiets dat ik opbouw .
ik heb verschillende modellen al ooit gemaakt, waaronderhande , een houten ligfiets , volkswagen kamionette , de roadrunner, witte zwaan, zwarte zwaan , slak en haai.
daar niemand mij steunt om verdere stukken te kopen , word het soms moeilijker voor mij , om mijn kunst verder te zetten.
ik zet hier een bedrag op , omdat ik al meer dan het dubbele heb verdaan in mijn kunst.
iedereen kan mijn werken bewonderen in oostende en omstreken, ik rij ongeveer 80 km per dag.
Fundraiser organised by:
Chris Lowyck
Donations
-
Anonymous €15.00on 7/30/25
-
Frank Meert €20.00
Als "gespoelde" in Oostende zie ik Chris Lowyck regelmatig voorbijkomen, doe zo… Als "gespoelde" in Oostende zie ik Chris Lowyck regelmatig voorbijkomen, doe zo verder beste.
on 7/30/25 -
Nelly Box €25.00
Mooi gedaan Chris
on 7/24/25 -
Ansel Vandemaele €5.00
Klein steuntje voor een grote artiest… Knuffel van Storm
on 7/3/25 -
Karine Vanloo €20.00
Van harte Chris, doe zo voort ❤️
on 6/28/25