Zieke Hondjes
Hallo Lieve mensen, Ik heb 1 hondje die ziek is, de mama van mijn puppy's. Ze heeft suikerziekte.
1 don
20 € collectés sur 500 €
Hallo Lieve mensen,
Ik heb 1 hondje die ziek is, de mama van mijn puppy's. Ze heeft suikerziekte. Ze is ook al enkele keren opereert geweestvoor nierstenen. Nu is echter ook suikerziekte vast gesteld. Wekelijks naar de dierenarts. En heeft ook al een hypo gedaan. De kosten lopen heel hoog op waardoor het voor mij niet meer haalbaar is. Ik zie mijn lieveling doodgraag en zou alles laten om haar te helpen. Een klein beetje steun is welkom en zou mijn een groot plezier doen
Dank u wel
Démarré sur 05/02/2024
Vu 431x
Campagne organisée par:
lieve vandepitte
1 don
20 € collectés sur 500 €
Dons
-
Anonyme 20,00 €sur 04/05/2024
Démarré sur 05/02/2024
Vu 431x
D'autres collectes de fonds dans:
Animaux
Rapporter un abus