Terug naar eigen woning!!

Terug naar eigen woning!!
Judith Huizinga

Wilt u mij helpen om weer terug te kunnen gaan naar mijn eigen woning.

51 dons
1 600 € collectés sur 18 500 €

 

KLEM

Door een te goed vertrouwen in onze medemens zit ik aan de grond.

Sinds februari 2022 zit ik, na een verbroken relatie, zonder woning en verblijf ik samen mijn dochter op een zolderkamer bij mijn ouders. Ik ben in het bezit van een eigen woning; alleen deze heb ik verhuurd. In februari 2022 heb ik aangegeven dat ik de woning dringend nodig heb voor eigen gebruik. Helaas is dit tot een rechtszaak gekomen. De rechtszaak heb ik gewonnen, maar nu  is er een hoger beroep gestart.

Ik moet  meegaan in het hoger beroep om recht te houden op mijn eigen woning. Dit betekent zeer hoge kosten voor mij; zonder een advocaat mag ik niet procederen.  Omdat ik een eigen woning heb word ik aangemerkt als vermogend; het geld zit in de stenen, ik kan er niet wonen en ik heb geen recht op vergoedingen.

Ik kan niet een ander huis huren, want dan  is er volgens de rechtbank geen noodzaak om mijn eigen woning terug te krijgen voor bewoning.

Hierdoor zit ik KLEM!

Ik hoop dat je door het lezen van mijn verhaal mij wil steunen door middel van een financiële bijdrage.

Alvast heel erg bedankt.

Judith.

Démarré sur 28/03/2023
Vu 2123x

Campagne organisée par:

Judith Huizinga

Judith Huizinga

51 dons
1 600 € collectés sur 18 500 €

Dons

  • Kim Stam 25,00 €

    Houd je goed en blijf sterk.

    sur 17/04/2023
  • Greetje Bulthuis 10,00 €

    Wat een zorgen Judith ?Hou je taai!

    sur 13/04/2023
  • Anonyme 25,00 €
    sur 13/04/2023
  • Astrid Jarir-Bouma 50,00 €

    Liefs?

    sur 12/04/2023
  • Petra Middendorp 25,00 €

    Succes Judith!

    sur 07/04/2023
Afficher tous les dons
Démarré sur 28/03/2023
Vu 2123x