Terug naar eigen woning!!

Terug naar eigen woning!!
Judith Huizinga

Wilt u mij helpen om weer terug te kunnen gaan naar mijn eigen woning.

51 donaties
€ 1.600 van € 18.500 ingezameld

 

KLEM

Door een te goed vertrouwen in onze medemens zit ik aan de grond.

Sinds februari 2022 zit ik, na een verbroken relatie, zonder woning en verblijf ik samen mijn dochter op een zolderkamer bij mijn ouders. Ik ben in het bezit van een eigen woning; alleen deze heb ik verhuurd. In februari 2022 heb ik aangegeven dat ik de woning dringend nodig heb voor eigen gebruik. Helaas is dit tot een rechtszaak gekomen. De rechtszaak heb ik gewonnen, maar nu  is er een hoger beroep gestart.

Ik moet  meegaan in het hoger beroep om recht te houden op mijn eigen woning. Dit betekent zeer hoge kosten voor mij; zonder een advocaat mag ik niet procederen.  Omdat ik een eigen woning heb word ik aangemerkt als vermogend; het geld zit in de stenen, ik kan er niet wonen en ik heb geen recht op vergoedingen.

Ik kan niet een ander huis huren, want dan  is er volgens de rechtbank geen noodzaak om mijn eigen woning terug te krijgen voor bewoning.

Hierdoor zit ik KLEM!

Ik hoop dat je door het lezen van mijn verhaal mij wil steunen door middel van een financiële bijdrage.

Alvast heel erg bedankt.

Judith.

op 28-03-2023 gestart
2123x bekeken

Actie georganiseerd door:

Judith Huizinga

Judith Huizinga

51 donaties
€ 1.600 van € 18.500 ingezameld

Donaties

  • Kim Stam € 25,00

    Houd je goed en blijf sterk.

    op 17-04-2023
  • Greetje Bulthuis € 10,00

    Wat een zorgen Judith ?Hou je taai!

    op 13-04-2023
  • Anoniem € 25,00
    op 13-04-2023
  • Astrid Jarir-Bouma € 50,00

    Liefs?

    op 12-04-2023
  • Petra Middendorp € 25,00

    Succes Judith!

    op 07-04-2023
Toon alle donaties
op 28-03-2023 gestart
2123x bekeken