Team Ren voor Parkinson
Wij rennen dit jaar de ASML halve marathon om geld op te halen voor de ziekte van Parkinson!
Manon en ik kenden elkaar nog niet, maar hadden wel al een ding gemeen: onze vaders hebben beiden de ziekte van Parkinson. Een slopende, progressieve ziekte waar nog veel medisch onderzoek naar gedaan moet worden.
Met jullie hulp zouden wij graag een mooi bedrag op willen halen voor Parkinson NL, een organisatie die zich inzet voor onderzoek naar Parkinson en de verbetering van de levenskwaliteit voor de mensen die hiermee moeten leven. Wij bundelen onze krachten om zo veel mogelijk geld op te halen en onze papa’s heel trots te maken.
Iedere donatie, groot of klein, is welkom.
Liefs,
Manon en Sam
Collecteurs
Campagne organisée par:
Sam Cras
Dons
-
John Holtackers 25,00 €sur 31/10/2025
-
Anonyme 10,00 €sur 15/10/2024
-
Lonne Brummans 15,00 €
For the one and only
sur 13/10/2024 -
Johan Brekelmans 10,00 €sur 13/10/2024
-
KoenxManon Ll 25,00 €
❤️❤️
sur 13/10/2024