Student fotograaf camera nodig
Hallo, Mijn naam is Gregory Debart en ik studeer fotografie aan KASK in gent. Heb nieuwe camera nodig, maar heb geen geld.
1 don
0 € collectés sur 2 100 €
Soyez les premiers à soutenir cette campagne !
Démarré sur 04/10/2021
Vu 657x
Campagne organisée par:
Gregory Debart
1 don
0 € collectés sur 2 100 €
Soyez les premiers à soutenir cette campagne !
Démarré sur 04/10/2021
Vu 657x