Opvang mishandelde honden
Ik vang getraumatiseerde honden op om hen van hun vreselijke angsten af te helpen. Ik vraag steun voor hun medische kosten
Ik vang honden die een verleden van verwaarlozing en mishandeling hebben. Mijn ervaring als begeleider in de psychiatrie, gebruik ik om een gevoel van veiligheid en vertrouwen te geven. De meeste honden zullen altijd bij me blijven, aangezien ze allemaal een gebruiksaanwijzing hebben die niet simpel is. Ik vraag steun om de medische kosten te kunnen blijven betalen.
Campagne organisée par:
Marianne Bauweraerts
Dons
-
Anonyme 25,00 €
Shelby
sur 22/07/2022 -
Anonyme 15,00 €
Shelby?
sur 14/06/2022 -
Stichting New Life Animals 50,00 €
bedankt voor de hulp aan Shelby
sur 27/04/2022 -
Marian De waard 10,00 €
voor de woefies
sur 27/04/2022 -
Anonyme 10,00 €sur 27/04/2022