Nieuwe gsm
Zou graag een Iphone kunnen kopen omdat oude gsm vol barsten zit...
1 don
0 € collectés sur 1 300 €
Soyez les premiers à soutenir cette campagne !
Ik wou altijd al een Iphone maar heb hier door persoonlijke redenen geen kansen voor omdat deze aan de redelijk dure kant zijn. Mijn gsm die ik nu gebruik zit vol krassen en barsten maar heb het geld niet om een nieuwe te kopen…
Démarré sur 24/08/2021
Campagne organisée par:
Du Thi
1 don
0 € collectés sur 1 300 €
Soyez les premiers à soutenir cette campagne !
Démarré sur 24/08/2021
D'autres collectes de fonds dans:
Souhait / Rêve
Rapporter un abus