Nieuwe gsm

Nieuwe gsm

Zou graag een Iphone kunnen kopen omdat oude gsm vol barsten zit...

1 don
0 € collectés sur 1 300 €

Faire un don Soyez les premiers à soutenir cette campagne !

Ik wou altijd al een Iphone maar heb hier door persoonlijke redenen geen kansen voor omdat deze aan de redelijk dure kant zijn. Mijn gsm die ik nu gebruik zit vol krassen en barsten maar heb het geld niet om een nieuwe te kopen…

Démarré sur 24/08/2021

Campagne organisée par:

Du Thi

Du Thi

1 don
0 € collectés sur 1 300 €

Faire un don Soyez les premiers à soutenir cette campagne !

Démarré sur 24/08/2021
 
D'autres collectes de fonds dans: Souhait / Rêve
Rapporter un abus