Kerstpaketten voor de minderbedeelden
Lieve mensen, Iedereen verdiend een mooie kerst.Helaas id dit voor velen niet zo.Hulp is hard nodig.
Lieve mensen,
Voor het 7e jaar op rij maak ik kerstpaketten voor de minderbedeelden.
Ik kan dit niet alleen .
Mede dankzij donatie's op welk vlak dan ook kan ik dit mogelijk maken.Helaas is het hard nodig.De dank is inmens. Mensen geven aan dat ze dankzij de paketten iets kunnen doen soms is het overleven soms is het wat extra overhouden.Ik vraag u dan ook in u hart te kijken en te voelen.Ik zeg zelf altijd : verplaats je en hoe zou dit zijn.
Ik hoop dus ook dit jaar hiervoor weer geld op te halen.Alles word veel duurder en de groep word groter.Het voordeel van geldelijke donatie's is ook dat ik gericht boodschappen kan doen..
Dit is dus naast het voedsel wat bij mij word gebracht een zeer welkome toevoeging.
Lieve groet Bianca
De foto os van vorig jaar.Op mijn f.b kan u alles vinden van alle jaren en alle foto's
IEDEREEN VERDIEND EEN MOOIE KERST!
Campagne organisée par:
B.P.T Valckx-Segers
Dons
-
Anonyme 25,00 €
Succes Bianca !
sur 28/11/2024 -
Ine Berben 30,00 €
Respect voor je Bianca
sur 27/11/2024 -
Anonyme 20,00 €
Veel succes. De bonnen voor de huisjes doe ik in de brievenbus.
sur 25/11/2024 -
Anonyme 25,00 €
Respect en grote dankbaarheid dat je dit elk jaar weer wil doen voor diegene die het mind… Respect en grote dankbaarheid dat je dit elk jaar weer wil doen voor diegene die het minder hebben... Succes!
sur 12/11/2024 -
Nicolle Van der Mee 25,00 €
Succes..ik heb ook n AH kaart
sur 27/10/2024