JBL Fabio
Op 18 mei kwam een stoute meneer Fabio’s box stelen. Jullie mogen vrijblijvend een bedrag naar keuze overmaken zodat muziekliefhebber Fabio een nieuwe box kan kopen.
Campagne organisée par:
Isabeau Duerinck
Dons
-
Lars Van Wijk 10,00 €
Allé dan zijn we er !!!
sur 04/06/2023 -
Nicolas Duerinck 10,00 €sur 04/06/2023
-
Swieke En veerle 20,00 €
In naam van Swieke en Veerle
sur 04/06/2023 -
Siemen Verheyen 10,00 €sur 04/06/2023
-
Roderik Van Meensel 10,00 €
Frambozentaartje
sur 04/06/2023