Hulp aan slachtoffers aardbeving Marokko
We hebben veel spullen ingezameld voor de slachtoffers. Om de spullen te versturen moeten de transportkosten worden betaald!
Onlangs hebben we een inzamelactie gehouden voor de slachtoffers van de aardbeving in Marokko. We hebben heel veel spullen ontvangen. We moesten zelfs een donatiestop inlassen. Nu is het zaak om de ingezamelde spullen in Marokko te krijgen en te distribueren in de getroffen gebieden. De transportkosten en kosten distributie zijn erg hoog. Graag willen wij jullie vragen ook hierin een steentje bij te dragen. Alle kleine beetjes helpen. onze dank is groot!
Campagne organisée par:
Mofadja Soorsma
Dons
-
Dominique Blom 35,00 €
Prachtig initiatief!
sur 27/09/2023 -
joop mout 50,00 €sur 23/09/2023
-
Dirkje Numan 30,00 €sur 20/09/2023
-
Anonyme 20,00 €sur 19/09/2023
-
Rachel Beishuizen 10,00 €sur 19/09/2023