HELP US TO KEEP OUR PROJECTS AND STUDENT COMMUNITY GOING
IIAM. has for the past 10years serve the strongest independent student community organization
Soyez les premiers à soutenir cette campagne !
International I Am (IIAM.) Opgericht: 2015 Mission: "To create the ultimate student experience" Actieve steden: Den Haag, Rotterdam, Leiden, Amsterdam (sep2019) Events: 260+ per jaar, waarvan +-30voor derde partijen waarbij wij alles regelen Trips: 3 per jaar (Oktoberfest, Prague & Ibiza) Bezoekers aantal: 230,000 over het vorig jaar (September t/m Augustus) Partners: The Student Hotel, Yes-trips, Felyx, Sam Friday, HTMC + partners/samenwerkingen met veel studenten organisaties verspreid over de hele stad. Doelgroep: 18 - 27, student/young proffesionals, wo/hbo, Wij targetten alle studenten/young proffesional maar doen wel alles in het engels. Het is ong 50/50 qua international & Nl. Team: 8 core & 42 promoters verspreid over alle onderwijs instellingen Omschrijving: Creëren van 'the ultimate student experience' via verschillende projecten waar 'fun' centraal staat. We houden van vernieuwing en manieren vinden om onze doelgroep loyaal te houden. Dit doen we met hoofdzakelijk door middel van: events, creatieve online content, trips, onze influencers, talent ontwikkeling en strategische samenwerkingen. Wij nemen onze sociale verantwoordelijkheid door de studenten hier ook te helpen in hun dagelijks leven. Hiermee winnen we vertrouwen wat leidt tot de loyaliteit bij onze events. Hiervoor hebben wij een boekje ontwikkeld 'The Ultimate Student Guide to the Netherlands', hiermee beantwoorden 1001 vragen en helpen ze goed opweg. www.iiam.nl/tusg Hiernaast hebben we ook onze eigen app gebouwd, een overzicht van relevante events in de stad, deals bij lokale ondernemers, downloaden van tickets and ons boekje staan er in. Op dit moment de meest gebruikte studenten app in de stad en omgeving, en nog in top 250 (uit miljoenen apps) .meest gebruikte wekelijks app in Nederland! We hebben als eerst een verschil gemaakt door te doen, en niet maar om tafelen zitten om te bespreken wat al bekend is voor een ieder. Door ons kracht en community hebben we in 2019 als eerste een inter academische introductieperiode georganiseerd. Waar we ieder student op een sociaal gebied (NIET ALLEEN FEESTEN ) elkaar leren kennen en het eerste indruk wat de rest van het schooljaar zal bepalen door feesten, activiteiten informatie en community netwerk samen brengen tijdens UNI week! Wat gemeente en gesubsidieerde coalities niet konden doen sinds 2012 hebben wij in 3 maanden samen gesteld en een succes geboekt met over 7.000 deelnemers! Dit jaar zullen we mede dit financiering het nog beter kunnen aanpakken en door ons success ook veel sponsors kunnen werven met het aantoonbaar effect van wat wij hebben gedaan en nog gaan doen. Kijk en bezoek www.uniweek.nl ook kunt u het brochure van UNIweek en wat we doen in dit mail vinden. UNIweek Den Haag, word veranderd naar HITweek Den Haag. , na meerdere afspraken met Den Haag Studenten en stad , Gemeente en Marketing bureau Den Haag willen we zeker niet een tegenwerkende kracht zijn met visie van ons stad. Door dit naam aan te passen naar HITweek (Haagse Introductie Tijd) kunnen we als student laten zien dat we hier staan en doen voor ons mooie studentenstad. . Samen met ons boekje, socials, website, app en onze promotors vormen we een sterk promotiemiddel voor onszelf en andere. IIAM is een community en daar ligt de kracht ook. We bedienen de doelgroep op veel vlakken waarmee ze veel contactmomenten met ons hebben. Vandaar dat wij nu de lifestyle brand meer aan het uitbouwen zijn ook om op die manier partners/sponsors hun merken minder 'plat' te positioneren in onze community bijvoorbeeld met Desperados. Digital Reach: Digitaal bereik: FB Average Reach/Month: 178,150 Average Number of Engaged Users/Month: 17,621 Average Impressions/Month: 252.398 Instagra m Average Reach/Month: 32.692 Average Engagement/Month: 2,958 Average Impressions/Month: 37,834 App (per 01.04.2019) 11.000 + Downloads, nieuwste versie net uit. 2500 +- unieke gebruikers per week Website +-4271 Clicks per maand Email database marketing 14,000 tot 17,000 + targeted in Den Haag/Leiden Man/Vrouw Volgens onze socials: Qua likes/followers: 52% Vrouw / 47% man / 1% niet vermeld Qua reach: 60/40 Qua Engagement: 68/32 Bezoekers op evenementen: 58% vrouw/ 40% man /2% niet bekend IIAM. heeft gekozen voor zijn autonomy en dat brengt met zich mee dat we alle kleine beetjes investeren om niet gelden te ontvangen van subsidies en/of politieke doeleinden die dan ons integriteit van het echt handelen en ondernemen voor het student, Den Haag is nu het snelst groeiende studentenstad van Nederland en dit is ook dan in ons voordeel. Dit autonomy komt wel ten koste van hoe snel en hoe hard we kunnen groeien ivm liquide middelen, ook betreffend bedrijven die we ons service aanbieden die soms 90 dagen moeten wachten voor gelden van geleverde diensten, en met dit in oog dat IIAM. wel kosten binnen 14 dagen moet voldoen. Daarom komen we naar u, met ons cijfers en een duidelijk overzicht van wat wij doen als bedrijf en de impact die wij hebben in ons stad als het pilar van studenten
Mises à jour
Collecteurs
Campagne organisée pour:
IIAM. theHague's strongest student community
International I Am (IIAM.) Opgericht: 2015 Mission: "To create the ultimate student experience" Actieve steden: Den Haag, Rotterdam, Leiden, Amsterdam (sep2019) Events: 260+ per jaar, waarvan +-30voor derde partijen waarbij wij alles regelen Trips: 3 per jaar (Oktoberfest, Prague & Ibiza) Bezoekers aantal: 230,000 over het vorig jaar (September t/m Augustus) Partners: The Student Hotel, Yes-trips, Felyx, Sam Friday, HTMC + partners/samenwerkingen met veel studenten organisaties verspreid over de hele stad. Doelgroep: 18 - 27, student/young proffesionals, wo/hbo, Wij targetten alle studenten/young proffesional maar doen wel alles in het engels. Het is ong 50/50 qua international & Nl. Team: 8 core & 42 promoters verspreid over alle onderwijs instellingen Omschrijving: Creëren van 'the ultimate student experience' via verschillende projecten waar 'fun' centraal staat. We houden van vernieuwing en manieren vinden om onze doelgroep loyaal te houden. Dit doen we met hoofdzakelijk door middel van: events, creatieve online content, trips, onze influencers, talent ontwikkeling en strategische samenwerkingen. Wij nemen onze sociale verantwoordelijkheid door de studenten hier ook te helpen in hun dagelijks leven. Hiermee winnen we vertrouwen wat leidt tot de loyaliteit bij onze events. Hiervoor hebben wij een boekje ontwikkeld 'The Ultimate Student Guide to the Netherlands', hiermee beantwoorden 1001 vragen en helpen ze goed opweg. www.iiam.nl/tusg Hiernaast hebben we ook onze eigen app gebouwd, een overzicht van relevante events in de stad, deals bij lokale ondernemers, downloaden van tickets and ons boekje staan er in. Op dit moment de meest gebruikte studenten app in de stad en omgeving, en nog in top 250 (uit miljoenen apps) .meest gebruikte wekelijks app in Nederland! We hebben als eerst een verschil gemaakt door te doen, en niet maar om tafelen zitten om te bespreken wat al bekend is voor een ieder. Door ons kracht en community hebben we in 2019 als eerste een inter academische introductieperiode georganiseerd. Waar we ieder student op een sociaal gebied (NIET ALLEEN FEESTEN ) elkaar leren kennen en het eerste indruk wat de rest van het schooljaar zal bepalen door feesten, activiteiten informatie en community netwerk samen brengen tijdens UNI week! Wat gemeente en gesubsidieerde coalities niet konden doen sinds 2012 hebben wij in 3 maanden samen gesteld en een succes geboekt met over 7.000 deelnemers! Dit jaar zullen we mede dit financiering het nog beter kunnen aanpakken en door ons success ook veel sponsors kunnen werven met het aantoonbaar effect van wat wij hebben gedaan en nog gaan doen. Kijk en bezoek www.uniweek.nl ook kunt u het brochure van UNIweek en wat we doen in dit mail vinden. UNIweek Den Haag, word veranderd naar HITweek Den Haag. , na meerdere afspraken met Den Haag Studenten en stad , Gemeente en Marketing bureau Den Haag willen we zeker niet een tegenwerkende kracht zijn met visie van ons stad. Door dit naam aan te passen naar HITweek (Haagse Introductie Tijd) kunnen we als student laten zien dat we hier staan en doen voor ons mooie studentenstad. . Samen met ons boekje, socials, website, app en onze promotors vormen we een sterk promotiemiddel voor onszelf en andere. IIAM is een community en daar ligt de kracht ook. We bedienen de doelgroep op veel vlakken waarmee ze veel contactmomenten met ons hebben. Vandaar dat wij nu de lifestyle brand meer aan het uitbouwen zijn ook om op die manier partners/sponsors hun merken minder 'plat' te positioneren in onze community bijvoorbeeld met Desperados. Digital Reach: Digitaal bereik: FB Average Reach/Month: 178,150 Average Number of Engaged Users/Month: 17,621 Average Impressions/Month: 252.398 Instagra m Average Reach/Month: 32.692 Average Engagement/Month: 2,958 Average Impressions/Month: 37,834 App (per 01.04.2019) 11.000 + Downloads, nieuwste versie net uit. 2500 +- unieke gebruikers per week Website +-4271 Clicks per maand Email database marketing 14,000 tot 17,000 + targeted in Den Haag/Leiden Man/Vrouw Volgens onze socials: Qua likes/followers: 52% Vrouw / 47% man / 1% niet vermeld Qua reach: 60/40 Qua Engagement: 68/32 Bezoekers op evenementen: 58% vrouw/ 40% man /2% niet bekend IIAM. heeft gekozen voor zijn autonomy en dat brengt met zich mee dat we alle kleine beetjes investeren om niet gelden te ontvangen van subsidies en/of politieke doeleinden die dan ons integriteit van het echt handelen en ondernemen voor het student, Den Haag is nu het snelst groeiende studentenstad van Nederland en dit is ook dan in ons voordeel. Dit autonomy komt wel ten koste van hoe snel en hoe hard we kunnen groeien ivm liquide middelen, ook betreffend bedrijven die we ons service aanbieden die soms 90 dagen moeten wachten voor gelden van geleverde diensten, en met dit in oog dat IIAM. wel kosten binnen 14 dagen moet voldoen. Daarom komen we naar u, met ons cijfers en een duidelijk overzicht van wat wij doen als bedrijf en de impact die wij hebben in ons stad als het pilar van studenten