Goede feestdagen?

Goede feestdagen?
Willem   van der Sman

Ivm het ontbreken van steunmaatregelen vragen wij u om hulp. Geen inkomsten, terwijl we nog herstellende zijn

3 dons
175 € collectés sur 10 000 €

Het is een hard gelach en ik zet hiermee mijn trots opzij.

Toegeven dat je hulp nodig hebt is geen zwakte is mij ooit geleerd, maar waarom voelt het dan zo moeilijk?

Heb in de afgelopen 30 jaar als kapper een hoop mensen leren kennen en weet dat nu dat deze mensen meer zijn dan klanten alleen. Ik hoop jullie weer in januari te mogen zien in ons mooie bedrijf en ik wens jullie fijne feestdagen en een gezond nieuwjaar.

 

 

Démarré sur 19/12/2021
Vu 1214x

Campagne organisée par:

Willem   van der Sman

Willem van der Sman

3 dons
175 € collectés sur 10 000 €

Dons

  • Yvonne Krijbolder 50,00 €

    ❤️

    sur 21/12/2021
  • Bjorn en Michelle Bloemink 25,00 €

    Helaas weer dicht hopelijk steunen meer mensen deze actie aangezien je als ondernemer wee… Helaas weer dicht hopelijk steunen meer mensen deze actie aangezien je als ondernemer weer in de steek wordt gelaten

    sur 20/12/2021
  • Hans en Ditie van Buuren 100,00 €

    Ondanks de nu moeilijke tijd, wensen wij jullie fijne kerstdagen en een gelukkig en gezon… Ondanks de nu moeilijke tijd, wensen wij jullie fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2022

    sur 20/12/2021
Démarré sur 19/12/2021
Vu 1214x