Feesten met St. Juttemis

Feesten met St. Juttemis
Jolanda Nagelkerke

Zou toch geweldig zijn als weer kunnen feesten!!

27 dons
11%
1 065 € collectés sur 10 000 €

Hallo, 

 Ik wil graag geld inzamelen voor als we straks weer open gaan!! 

Wanneer??

Met st. Juttemis natuurlijk!! 

Zou leuk zijn dat we samen met deze actie een leuke avond kunnen organiseren. En met de opgehaalde donaties het entertainment kunnen verzorgen!! 

Zodat we met de vaste klantenkring weer met volle bak kunnen gaan feesten!! 

Mochten jullie ook iets zien in deze actie en graag van een feestje houden dan is een donatie groot of klein van harte welkom!! 

Tot ziens bij st. Juttemis 

Groetjes Jolanda Nagelkerke  

Campagne organisée pour:

Eetcafé De Raatskelder in Roosendaal

Campagne organisée par:

Jolanda Nagelkerke

Jolanda Nagelkerke

27 dons
11%
1 065 € collectés sur 10 000 €

Dons

  • Effie & Huub Jacobis 30,00 €
    sur 21/03/2021
  • Anonyme 15,00 €
    sur 09/03/2021
  • Ad Warmoeskerken 50,00 €
    sur 02/03/2021
  • Marion & Kees Schillemans 30,00 €
    sur 28/02/2021
  • Bert & Els Schot 50,00 €

    Dat we elkaar snel weer kunnen ontmoeten !

    sur 26/02/2021
Afficher tous les dons