Feesten met St. Juttemis
Zou toch geweldig zijn als weer kunnen feesten!!
Hallo,
Ik wil graag geld inzamelen voor als we straks weer open gaan!!
Wanneer??
Met st. Juttemis natuurlijk!!
Zou leuk zijn dat we samen met deze actie een leuke avond kunnen organiseren. En met de opgehaalde donaties het entertainment kunnen verzorgen!!
Zodat we met de vaste klantenkring weer met volle bak kunnen gaan feesten!!
Mochten jullie ook iets zien in deze actie en graag van een feestje houden dan is een donatie groot of klein van harte welkom!!
Tot ziens bij st. Juttemis
Groetjes Jolanda Nagelkerke
Campagne organisée pour:
Eetcafé De Raatskelder in Roosendaal
Campagne organisée par:
Jolanda Nagelkerke
Dons
-
Effie & Huub Jacobis 30,00 €sur 21/03/2021
-
Anonyme 15,00 €sur 09/03/2021
-
Ad Warmoeskerken 50,00 €sur 02/03/2021
-
Marion & Kees Schillemans 30,00 €sur 28/02/2021
-
Bert & Els Schot 50,00 €
Dat we elkaar snel weer kunnen ontmoeten !
sur 26/02/2021