Dames 1 sv Nieuwkoop internationaal
Dames 1 van sv Nieuwkoop doen een inzamelings aktie voor een internationaal toernooi in Dortmond Duitsland.
Na een aantal jaren toernooien door heel Nederland te hebben gedaan, van Assen tot aan Maastricht, hebben we onze pijlen nu gericht op een internationaal toernooi in Dortmund Duitsland.
Wij zijn een leuk gezellig jong dames team die op het veld volle bak gaan en niet opgeven en naast het veld een hoop gezelligheid met elkaar hebben.
Het toernooi moeten wij zelf bekostigen en daar doen we verschillende akies voor, waaronder deze crowdfunding.
We hopen hiermee voldoende geld op te halen dat alle speelsters mee kunnen om er een onvergetelijk toernooi van te maken.
Dus help onze meiden naar Duitsland.
Alle hulp is welkom.
Groetjes Dames 1 SV Nieuwkoop
Campagne organisée par:
Dames 1 Sv nieuwkoop
Dons
-
Dennis Verboom 20,00 €
Veel plezier meiden!
sur 30/12/2025 -
Anonyme 50,00 €
Heel veel plezier in Dortmund!!
sur 20/12/2025 -
MO15 SV Nieuwkoop 10,00 €
Succes meiden zet hem op! MO15
sur 18/12/2025 -
Anonyme 10,00 €
Veel plezier!
sur 10/12/2025 -
Marcel Pouw 20,00 €
Veel voetbalplezier daar
sur 01/12/2025