Advocaten Beoordeling Website
Een website waar alle advocaten op staan en de klanten een beoordeling kunnen nalaten om misbruiken tegen de gaan.
Soyez les premiers à soutenir cette campagne !
Het verhaal begint met een reeks van misdaden die werden gepleegd tegen mijn moeder, oplichting en diefstal, vandaar dat ik in 2016 naar een advocaat ben gestapt.
Maar sindsdien heb ik enkel nog meer miserie meegemaakt, daar die advocaten allerlei vuile trukken gebruiken om misbruik te maken van hun eigen klanten.
Het begint met het contract, dat wettelijk verplicht is, maar door geen enkele van de advocaten die ik heb geraadpleegd mij werd aangeboden, zelfs nadat ik hen erop wees dat het wettelijk verplicht is.
En de reden daarvoor is ook duidelijk, aangezien de eerste bepaling in dat contract ter bescherming is van de klant, namelijk dat de advocaat de klant steeds stipt op de hoogte moet houden, wat betekent dat wanneer zij iets ontvangen i.v.m. met je zaak, dat ze dat dan onmiddellijk moeten doorsturen, wat ze niet doen. Door die informatie achter te houden, is het mogelijk voor hen om de klant te misleiden.
Het volgende probleem is dat advocaten geen rechtstreeks overleg mogen plegen met de betrokken notaris of de onderzoeksrechter, wat ze wel doen. Kwestie dat een telefonisch gesprek geen sporen nalaat. Op die manier kunnen ze afspraken maken die tegen het belang van de klant ingaan, zonder dat er bewijs van bestaat in een email.
Dat is ook waarom advocaten je uitnodigen om naar hun kantoor te komen; omdat ze dan tegen je kunnen liegen zonder dat er bewijs voor is in een email.
En dan komen we bij het grootste probleem van allemaal; de voorzitter van de balie van de advocaten, de instantie die wordt verondersteld de advocaten in het oog te houden en hen op de vingers te tikken als ze in de fout gaan, die wordt verkozen door de advocaten zelf.
Vandaar dat de advocaten keer op keer de grootste oplichter van allemaal verkiezen, op die manier krijgen ze vrij spel van de balie. De balie is er niet om de klanten te beschermen, de balie is er om de advocaten te beschermen. Dat is me helaas duidelijk geworden de laatste jaren, want die weigeren op te treden. Al wat die doen is uitvluchten maken om de zaak ofwel te verwerpen of nodeloos doen aanslepen.
Kortom, al de miserie die ik heb meegemaakt door al de vuile spelletjes van de advocaten is blijkbaar een wijdverspreid probleem.
Vandaar dat ik voor een oplossing wil zorgen door een beoordelingswebsite te bouwen waar al de advocaten in staan en waar de klanten dan een beoordeling kunnen nalaten, op die manier zal het snel gedaan zijn met hun vuile spelletjes.
Het doel van de website is dus om de klanten te beschermen, want daar bestaat nu niets voor.