Voltige Team 1 naar het EK!
We mogen Nederland weer vertegenwoordigen op het EK in Zweden. Super leuk!
39 donaties
€ 1.200 van € 1.500 ingezameld
Sinds kort weten we dat we geselecteerd zijn om Nederland te vertegenwoordigen op het EK in Zweden. Dat is natuurlijk super leuk, maar brengt ook kosten met zich mee. We hopen dat jullie ons hierin willen steunen, elk bedrag is welkom! ( foto's van “volti motion”)
Please help us and donate to help us participate at the European Championship Vaulting
op 07-07-2023 gestart
1309x bekeken
Actie georganiseerd voor:
Voltigevereniging De Wittegheit
Actie georganiseerd door:
Ingeborg Veldman
39 donaties
€ 1.200 van € 1.500 ingezameld
Donaties
-
Anoniem € 100,00op 25-07-2023
-
Anoniem € 50,00op 24-07-2023
-
Anoniem € 15,00op 21-07-2023
-
Anoniem € 25,00
Succes en veel plezier
op 21-07-2023 -
Rob De Hommel € 50,00op 21-07-2023
op 07-07-2023 gestart
1309x bekeken