Uitbehandeld
Ben uitbehandeld en graag nog genieten met mijn gezin. Herinnering maken.
0 donaties
€ 0 van € 7.500 ingezameld
Wees de eerste om deze actie te steunen!
Ik ben Monica en ben uitbehandeld, heb uitgezaaide borstkanker en verders niks meer aan te doen. Graag zou ik nog mooie herinnering maken. En wat er overblijft van het bedrag kan gebruikt worden voor de uitvaart
op 09-06-2023 gestart
410x bekeken
Actie georganiseerd door:
Monica Demkes
0 donaties
€ 0 van € 7.500 ingezameld
Wees de eerste om deze actie te steunen!
op 09-06-2023 gestart
410x bekeken