Nieuw gebit

Nieuw gebit

Ik zou graag een nieuw gebit hebben, maar financieel is dit heel duur. Ik hoop op wat donatie’s om mij te helpen aub. Dank je

0 donaties
€ 0 van € 5.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

Met uitgroeiende tanden en al veel achtertanden uitgetrokken geweest te zijn wordt het wat moeilijker om het eten te kauwen. Graag zou ik kijken voor een nieuw gebit. Door de veranderingen van de wet dankzij Vandenbroucke moet je nu de volle pot betalen en ben kom je niet meer in aanmerking met een VT. Ik hoop op jullie hulp zodat ik terug een mooi gebit kan krijgen. Dank jullie wel alvast

op 08-12-2023 gestart
133x bekeken

Actie georganiseerd door:

Caro Qrtr

Caro Qrtr

0 donaties
€ 0 van € 5.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

op 08-12-2023 gestart
133x bekeken