Inzamelingsactie familie Sasuke
Draag bij aan de steun voor de zieke Noah.
Voor Noah, het zieke zoontje van een gewaardeerde XBWer. Er zijn al mooie bijdragen geleverd in de vorm van consoles en games, maar hopelijk kunnen we Noah's familie ook helpen met de kosten die nodig zijn om de zorg te verlenen die hij nodig heeft.
Laten we er samen voor zorgen dat ze ook op onze financiële steun kunnen rekenen. De kleine community die we hebben, kan hopelijk toch nog grote dingen doen.
Alvast enorm bedankt!
Actie georganiseerd door:
Mark Seltenrijch
Donaties
-
Anoniem € 30,00op 01-02-2022
-
Anoniem € 50,00
Heel veel Sterkte! - tim91
op 15-01-2022 -
Anoniem € 50,00
Sterkte man! -Servantes
op 14-01-2022 -
Anoniem € 50,00op 14-01-2022
-
Anoniem € 10,00op 14-01-2022