Help me

Help me

ik heb de spierziekte mhyastenia gravis en heb en zou graag een canta willen

0 donaties
€ 0 van € 9.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

Hoi ik ben nathalie (33) en sinds mijn 16e gediagnosticeerd met de spierziekte Mhyastenia Gravis.

Het is een vervelende ziekte elke dag is anders..ik heb een scootmobiel maar zou heel graag een canta willen..maar helaas heb ik daar het geld niet voor..

Ik wil gewoon 1x in me leven een beetje geluk en vrijheid hebben. Met een canta zal ik mijn vleugels kunnen strijden en meer erop uit kunnen gaan

Willen jullie mij helpen dat mijn wens in vervulling gaat

op 30-08-2024 gestart
75x bekeken

Actie georganiseerd door:

Nathalie E

Nathalie E

0 donaties
€ 0 van € 9.000 ingezameld

Doneer Wees de eerste om deze actie te steunen!

op 30-08-2024 gestart
75x bekeken
 
Andere acties in: Medisch Wens
Misbruik melden