EK Ice Swimming Romania

EK Ice Swimming Romania

Een kleine bijdrage voor de flinke onkosten van deze uitdaging is zeer welkom. Ik ga de 500m in badpak zwemmen in < 5 graden.

6 donaties
44%
€ 110 van € 250 ingezameld

Ik ga weer een uitdaging aan!… mede om ook weer geld op te halen voor de Maarten van der Weijden Foundation. 
Zo'n uitdaging brengt steeds veel kosten met zich mee.
Dit keer ga ik naar Roemenië (Oradea) voor het EK ijszwemmen om daar naast de 100m en 250m ook de 500m te zwemmen. Dit is in badpak in water onder de 5 graden. Voor mij als koukleum (wat niemand nu meer geloofd) een grote uitdaging! Een kleine bijdrage om een gedeelte van de onkosten te drukken is heel welkom.

op 15-12-2023 gestart
533x bekeken

Actie georganiseerd door:

Petra Guijt

Petra Guijt

6 donaties
44%
€ 110 van € 250 ingezameld

Donaties

  • Grietje en Martin Hoogerkamp € 10,00

    Knap gedaan!!!

    op 04-02-2024
  • Saskia Goerres € 25,00

    Bikkel, super dat jullie je zo inzetten voor het goede doel, ook dat mag ondersteund word… Bikkel, super dat jullie je zo inzetten voor het goede doel, ook dat mag ondersteund worden vinden wij!

    op 01-02-2024
  • Donald Mollee € 25,00

    Petra, heel veel succes kanjer

    op 24-01-2024
  • Tamara Wanningen € 25,00

    Succes Petra, op naar een EK medaille ?

    op 05-01-2024
  • Liesbeth Odijk € 5,00

    Ook deze keer veel succes!

    op 16-12-2023
Toon alle donaties
op 15-12-2023 gestart
533x bekeken