Uitlaatklep

Uitlaatklep

Wij willen een eftelingabonnement doneren aan iemand die dit als uitlaatklep gebruikt en escalaties daarmee voorkomt.

1 don
0 € collectés sur 400 €

Faire un don Soyez les premiers à soutenir cette campagne !

Wij willen iemand een Efteling abo geven zodat hij zich kan ontladen en herpakken. Wanneer hij vastloopt in het dagelijks leven pakte hij de trein en ging zich daar ontladen . Dit voorkwam escalatie thuis en in zijn hoofd. Efteling wilt niet meer per maand maar per jaar factureren en dat kan hij niet missen in 1. Keer. 

Démarré sur 29/08/2025
Vu 104x

Campagne organisée par:

Ajm Klaassen

Ajm Klaassen

1 don
0 € collectés sur 400 €

Faire un don Soyez les premiers à soutenir cette campagne !

Démarré sur 29/08/2025
Vu 104x
 
D'autres collectes de fonds dans: Souhait / Rêve
Rapporter un abus