Marleen wandelt voor EDS
Marleen Hendrickx wandelt de Dodentocht als steunactie voor EDS, de ziekte waaraan haar nichtje Lisa Hendrickx lijdt.
Marleen wandelt dit jaar de Dodentocht voor haar zieke nichtje, dat lijdt aan Ehlers-Danlos Syndroom (EDS). EDS is een zeldzame bindweefselaandoening waarbij het lichaam onvoldoende stevig collageen aanmaakt. Dit kan leiden tot pijnlijke gewrichten, vermoeidheid, ontwrichtingen en andere gezondheidsproblemen die het dagelijks leven sterk beïnvloeden.
Met haar deelname aan de Dodentocht wil Marleen niet alleen haar nichtje steunen, maar ook meer aandacht vragen voor deze vaak onzichtbare ziekte. Elke stap die ze zet, draagt ze op aan haar nichtje en aan iedereen die dagelijks met EDS moet leven.
Campagne organisée par:
Marleen Hendrickx
Dons
-
Annette Grimbers 25,00 €12 heures, 3 minutes il y a
-
Eric lutje Thys 50,00 €
Succes , een mooi initiatief. Het gaat je lukken Marleen wij 🤞👍🤞👍🤞👍
1 jour, 1 heure il y a -
Karin Tops 30,00 €1 jour, 4 heures il y a
-
Tim Vannerom 20,00 €
Veel succes ! Ga je goed doen !
1 jour, 5 heures il y a -
Alexandra Heymans 20,00 €
Succes!
1 jour, 5 heures il y a